Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 10. september 2011

DIY!

Lampeskjerm-makeover! 
Du trenger:

* En lampeskjerm som ikke har livets rett.
* Saks
* Hvitt, blafrende, gjennomsiktig stoff. 
 Start med å ta av den gamle skjermen sånn at du til slutt står igjen med kun "skjelettet". 

 Klipp så til strimler med stoff, varier gjerne tykkelsen.. Mine er mellom 2 og 5 cm brede. 

 Så er det bare å begynne å knyte stoffet på skjelettet, jeg gjør sånn som de tre bildene over viser. 

Kommet et lite stykke på vei :)

Så ble jeg litt ivrig og glemte å ta flere underveisbilder. 
 Godt nøgd, og et friskt pust over spisestua.. 



2 kommentarer:

  1. Stilig :) får vi stemningsbilde til kvelden?

    SvarSlett
  2. Så smart, og så fin den ble. Kos deg i helgen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails