Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 26. mai 2011

En kabeltrommel skal få nytt liv.

Den står i vinterhagen til tørk nå.. Stått ute i regn og vind de siste ukene. 
Håper at denne etterhvert blir lignende litt på dette:

Stikkord for mitt bord er hvitt, lilla, blonder, familiebilder og glass. 

Er forresten enda ikke ferdig med mitt forrige storprosjekt. Men det blir, det blir.. 
Ikke sant?

5 kommentarer:

  1. Dette ser nå veldig spennende ut da. Gleder meg til å se det ferdige resultatet engang:)

    SvarSlett
  2. Åhh, ej trur det blir råstilig! Gleda mej til å sjå resultatet :D

    SvarSlett
  3. Ååj, det der var en knall bra ide! La det ikke bare bli med tanken, vil gjerne se resultat! :D

    SvarSlett
  4. Så lurt! Kjempeflott altså!

    SvarSlett
  5. Gleder meg veldig til å se resultatet av dette prosjektet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails