Måtte ut av huset og bygda i dag og inn i "storbyen".. *sukk*
Noe som innebærer å karre seg ut av joggeklærne, og inn i noe mer folkelig..
I tillegg synes jeg det er rimelig greit å ha på seg et tynt lag med ansikt..
Altså øyenskygge, maskara og et strøk med mineralpudder sånn for å ikke se helt skrøpelig ut..
Og siden jeg gjorde det i dag, OG hadde på meg min siste kreasjon som jeg tråklet sammen her en kveld så benyttet jeg anledningen til å ta bilder av den også..
Blomterstoffet er fra herligste
Gekko, så derfor har den fått navnet
GekkoLishIus.. 

Vurderer forresten å gjøre Atlasen om til et tilbehør i garderoben.. Mulig jeg må øke min egen muskelmasse først, men han passer bra ikke sant?
Kjolen har jeg forresten fått MASSE positiv tilbakemelding på.. Noe underlig siden jeg var litt redd for at den var too much all over the place.. Men men.. Alltid gøy å lage noe andre også liker..
Tommelen opp for det altså!