Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 19. februar 2008

Luoisa

Luoisa er en stoffsort som selges på Jysk, den har blitt svært populær inne på tettinntil til sying av sjal og slynger.
Her er mine to kreasjoner. Farget med Nitor tekstilfarge.

Ringslynge, ringene er kjøpt
hos Lotusbarn.
Grunnen til at halen ble så kort var at
jeg først laget en annen skulder, men den
var ikke noe god så måtte sy en ny.









Sjalet er et kortsjal på ca 3.7 meter.
Er fryktelig frustrerende fordi det er ca 15 cm for kort til
de vanligste knytingene.. :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails