Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 28. oktober 2010

Korktavle Makeover...

Det finnes lite som er så stygt på en vegg som en korktavle synes jeg. 
Den er i en blass, mindre pen brunfarge, i tillegg til at den sjelden passer inn noe sted. 
Men det er jo så enkelt å gjøre noe med!
Det du trenger er:
En korktavle (som jeg allerede hadde demontert før jeg kom på å ta bilder), stoff, stiftemaskin og saks. 
Ta fra hverandre ramma rundt korktavla forsiktig. Ikke gjør som meg, og røsk i vei, da løsner det biter fra selve plata også. 
En "handy" hjelper er også kjekt å ha
Så er det å legge korktavla uten ramma på stoffet så man får målt opp. 
Et par cm utenom plata er greit å ha å jobbe med. 
 Så er det bare å stifte i vei.. Handyhjelperen her kommer godt med :)
Sånn brettes stoffet rundt, husk å bruk stifter som IKKE går gjennom hele plata og ut på andre siden ;)
Sånn skal det se ut før ramma skal på. 
Og voila! En myyyye penere korktavle. 
★ Sånn.. Denne tror jeg skal få plass på gangen når den har fått seg en makeover, til å henge Julekort og andre ting på ★

4 kommentarer:

  1. Det var en veldig god ide! :-) Nå må jeg være på utkikk etter korktavler, skjønner jeg - massevis av stoffer har jeg jo! Kjempekjekt med et prosjekt som spiser stoff uten at man trenger å sy!

    SvarSlett
  2. Kreativt:-D Kjæmpe fine vart ho de..!

    SvarSlett
  3. Tina: Ja, og spesielt for meg som har innkjøpsforbud på nye stoffer før den hauen jeg har liggende har minket betraktlig! *fnis*

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails