Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 19. mars 2010

Strikk, helgabesøk og 3 ukersdag

I går kveld satt jeg å nistrikka på siste rest av Nøstebarnvesten som Alma-Linea skulle få, så slutten nærme seg så da ble både husvask, bleierydding og pakking til helga lagt på is. Og ferdig ble jeg heldigvis. Synes den ble fin jeg, og bleieryddinga ble tatt på sene kvelden i stedefor ;)
Satt som et skudd, til tross for at jeg strikket 4 mnd str. og snuppa bare er 3 uker.. Men hun har den sikkert en stund. Begynner å bli vant til fargen rosa også nå ;)

I dag tidlig satt vi også nesen mot Vestnes, jeg synes helgene alene med to barn er utrolig slitsomme, og iallefall nå for tiden når vi har så dårlig vær at minstesnupp ikke kan være ute så mye. og poden kan jo ikke være ute alene heller. Han er utegutt og blir utrolig rastløs av å bare være inne, så da emigrerte vi hjem til mammaen min i helga. Kjøreturen gikk kjempefint, begge to sov hele veien nesten.

I dag er Alma-Linea 3 uker også, tenk at 3 uker har gått så fort. Poden har tatt det å få ett nytt søsken veldig bra, han kommer stadig bort å sier til meg at han er glad for at babyen har kommet ut av magen. Går å nusser og koser på henne hele tiden ♥
Sjalusi har vi hatt veldig lite av, han var litt sint på meg noen dager, men ellers har det gått over all forventning..
En stolt storebror som forguder lillesøsteren sin.. Han er bare så god :) Men store gutter trenger også kos, og når Alma-Linea for en gangs skyld sov søtt i vogna si, tenkte jeg at jeg skulle benytte anledningen til litt husarbeid ville Ollisen kose litt, og da må man slå to fluer i en smekk.. Samtidig som man får litt trim med 14 kg på ryggen.
Ollisen koste seg han, satt å klappa meg over håret mens jeg støvsugde og vaska golvene.. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails