Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 1. april 2010

Påskeverksted og nye gardiner..

På onsdag hadde vi oss en tur på Kid, mamma, Ollisen, snuppa og jeg, for å se etter nye kjøkkengardiner. Kom over litt mer enn det, blant annet et sett med 3 eggeglass, maling og pensel.
 
Tadaaaa! Det ferdige resultater, min sin, podens i midten og mamma sin til høyre!

Så var det tid for å henge opp de nye gardinene.


Mammsen skrur ;)
Litt pynt i vinduet :)

Det ferdige resultatet.. Veldig fornøyd!

1 kommentar:

  1. Næmmen, sjå kor dåkke kosa dåkke i Påska da:-D Fikk skikkelig vår stemning av kjøkkenet ditt, vart veldig fint:-)!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails