Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 10. mai 2010

Dagens middag og sånn..

Har vært latterlig elendig på bloggfronten i det siste.. Hektisk å være alene med to små disse 4 ukene, pluss at syingen for Hugleik ♥ tar mye tid.

Har slitt masse med podens savn de siste dagene, han savner pappaen sin noe fryktelig, og utagerer det med sinne, som igjen går utover meg og lillesøster. Det begynner å gå bedre nå, men synes fryktelig synd i den lille gode gutten min.♡
Her sitter han å ser film, Snehvit og de syv dvergene.. Vintagevogn kan brukes til alt! :D
I dag ble middagen til på en vips!
Rådvill og uten lyst til å handle så ble det en kjøleskapsmiddag i dag. 
5 poteter ble skrellet og delt i biter, det samme med 3 gullerøtter. 
Stekt en stund i steikepanne før de ble lagt sammen med 3 tomater og en halv boks mais i ildfast form. 
Stekte så en svinefilet hel og la på toppen. 
Inn i ovnen på 180 grader og der sto den fra vi dro for å hente poden i barnehagen og til vi kom hjem. 
Og Voilà, enkel og sunn middag på 1-2-3!
Nammis!

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails