Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 30. juni 2010

Bursdagsfeiring i barnehagen i dag..

Selvom poden ikke har selve dagen før i slutten av Juli, så ble han feiret i dag før de fleste barna tar ferie :) Han hadde selv ymtet frempå om at han ville ha med seg "Fruktpinnsvin" i barnehagen. Hvor han har tatt ideen fra er uvisst, men fruktpinnsvin it is!
Utgangspunktet..
 Den spede start.. 
Det kommer seg!
Tittei!
Klar for avreise til barnehagen :)

Enkelt som bare det. Grillspyd med frukt stikkes ned i en halv melon, her har jeg hatt en "Mallons" (Mashmallows) på toppen av hver pinne, druer til øyne :)

2 kommentarer:

  1. Det var jo en god ide å gjøre det sånn! :)
    Og sikkert artig for ungene, samtidig som det er sunt og godt :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig morsomt:) Ble jo skikkelig søtt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails