Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 2. september 2010

Man må benytte sjangsen....

Når man først har den....

Bleier er ikke alltid like eksplosjonsikre, og ullklær kan ikke vaskes på 60 grader, så hva gjør man da med bæsjeflekker som ikke går vekk i vask?

Man soler dem!
Et partre timer i sola og flekkene er borte vekk...

Og med denne posten innføres også en ny kategori i bloggen. Husmortips.
Published with Blogger-droid v1.4.10

4 kommentarer:

  1. Så smart, dette tipset tar jeg med meg. Takk:)

    SvarSlett
  2. Værsågod! Bare hyggelig.. :)
    Nå har bodyene hengt ute siden kl halv 10 og de er kritthvite igjen. Hurra!

    SvarSlett
  3. Takk for tipset.
    Husker det var et problem når suppa brukte ull ja... :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails