Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 12. juli 2011

På Svenskebygda...

Ferieblogging #3

Er det fint å være... 

 Sandkassa er alltid populært!
 Ut på tur, ned mot et vann som ikke var mer enn et par hundre meter unna huset. 
Mannen ute på rotur.. ♡

Vår eminente feriebolig. ;)

Noen bakdeler var det også med Svenskebygda... 
Tok bilde av det første.. De neste 30 orket jeg ikke dokumentere for å si det sånn.. Og de er enda ikke borte.. Det blir bare såååå fint til jeg skal stæsje meg opp til bryllupsfest på Lørdag!
 Og ørten mil med sånt var heller ikke sånn ca så veldig stas.. Sånn egentlig... 
Men det gikk bra.. Tross alt!

Nå skal jeg straks til med Rørosbildene, nyydelig plass!


1 kommentar:

  1. So heldige dokke e so he fått fint veir på ferien ;)
    Og myggstikk i Sverige e IKKJE godt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails