Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 7. september 2011

Dyregod!

På Dyregod-dagene i helga som var i Batnfjord. 
Vår første gang der og vi kommer garantert tilbake! 
Et supert arrangemang altså ;)
Speilrefleksen ble glemt igjen i bilen, og ikke er det vel særlig forenelig med krykker, barnevogn, hund i bånd osv heller. 
Men iPhonen fikk tatt litt bilder og her er et lite knippe :)
Poden koser seg i skogen :)
Kaninhopping!
Og valpeshow.. Der bodde jeg for å si det sånn.. 
 Jeg er ikke videre religiøs av meg, men dette bildet liker jeg veldig godt alikevel. 

1 kommentar:

  1. Vi lurte på å ta oss en tur vi også, men av ulike grunna vart det ikkje i år. Men neste år, DÅ skal vi! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails