Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 6. desember 2011

...Første skitur...

Denne vinteren..
Vel hjemme fra barnehagen i går ville poden gjerne gå på ski.
Svart som natten ute, så det ble en liten runde på platten her.
Kjempegøy! Og han husket litt fra forrige vinter når han fikk skiene.


Litt knall og fall ble det, men alt i alt en stornøgd pode som endelig fikk snøen han hadde bestillt :)


1 kommentar:

  1. Ååå.. Så gøy.. Ingrid fikk ski i fjor, og vi skal prøve de for første gang i år (hvis det kommer noe snø da). Gleder meg til det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails