Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 24. januar 2012

...HolyMoly...

Avogtil får man seg en oppvekker... Noen store og noen små.. 
I dag var det en som ikke var så veldig stor. Men dog.. En liten oppvekker er jo bedre enn ingen sant?
Middag! Wok! Saus! Fra grunnen av!
Jeg VET jo at mat laget helt fra scratch er bedre en halvfabrikata, jeg veeeeet jo det. 
Og det gjør sikkert du også.. 
Men har igrunnen sett på det å lage woksaus, som jo inneholder både eksotiske og andre rare ingredienser som en litt uoverkommelig greie, så da har det gått i poser og pulver da vøtt.. 
Men i dag prøvde jeg meg på denne.
Hohoooo!
Lett jo! 
Åkey, min ser ikke like fænsi ut som på Rema sin nettside, men hallo, jeg prøvde!
Og ikke minst, jeg har nå fersk ASPARGES i kjøleskapet, asparges du, har jeg aldri hatt før, og eldstemann her gikk å knaskret på dem i sta.. Asparges.. Who could guess.. 

Smakte godt gjorde det også.. 

Så.. Dagens tips fra meg er herved servert.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails