Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 28. juni 2010

Så var dåpsdagen overstått..

En dåpsdag med noe "attåt".
Vi har planlagt det lenge, min tidligere sambo, nå ektemann :D At vi skulle gifte oss i dåpen til snuppa. Og vi klarte å holde det hemmelig :D
Mangemange sjokkerte mennesker den dagen gitt.

Aldri før i verden har jeg vært så kvalm under en dåpsgudstjeneste. Og aldri har minuttene, salmene eller preika vart så lenge heller...
Klarte ikke spise frokost den morgenen heller så halveis i dåpsgudstjenesten holdt jeg på å besvime av sult og nerver. Pappa kom til unnsetning, og jeg fikk meg en Doc :knegg:

Men endelig tok gudstjenesten slutt og det var klart for "æksjen".
Familiene ble bedt om å være igjen, og at det ble 15 min pause. Jeg gikk bak alteret og inn på bakrommet for å skifte mens alle andre gikk ut for å ta seg en blås. Broren min har filmet en snutt mens de sto ute og lurte på hva i huleste som skulle skje nå, og alle sto bare å hylgrein Skal dele filmen med dere også, når jeg får den inn på macen og redigert den litt..


Bordene er pyntet til fest.
En av de nydelige dekorasjonene svigermor laget.
Snuppa blir døpt. 

Så var det tid for "Lurerier".
Meg og pappaen min. Kjolen er hjemmesydd :)
Endelig Husbond Og Fru!
 Got`ya!!

Og til slutt et lite bilde av dåpsbarnet, og gårsdagens hovedperson. 
 ♡♡♡ 

8 kommentarer:

  1. Gratulere so mykje både me dåpsbarn og giftermål:) Genialt å jer de på en sanne måte:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye:) Syns jeg ser mamma og tante, hehe

    SvarSlett
  3. Luringene:)

    gleder meg til å se filmen jeg..hehe

    Gratulerer så masse til alle sammen forresten..

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dåp og giftemål!
    Det var forresten mye fint i denne bloggen, så den vil jeg gjerne følge med videre på! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails