Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 19. mars 2011

Fått en ny hobby tror jeg..


På jakt etter et enkelt, gratis og basic bilderedigeringsprogram til MacBooken min kom jeg over Seashore.
Og jeg har blitt veldig imponert, det har foreløbig alle funksjonene jeg trenger og det er superlett å bruke. 
Så da har jeg begynt å Digiscrappe litt da..
Foreløbig ikke så veldig flink, sliter litt med å begrense meg med stæsj i bildet, men til mer jeg diller til bedre blir det vel etter hvert.

Har også funnet en side med masse kjekke gratis scrappeelementer.
Foreløbig klarer jeg meg med det jeg finner gratis, men omatte hvisatte jeg blir litt flinkere kan jeg jo kanskje kjøpe litt stæsj også.

Her er iallefall mine to første LOer..
Konstruktiv kritikk mottas med takk. :)
Her er min aller første LO. Poden sitter i stuevinduet i dragekostymet sitt,
venter på at pappaen skal komme hjem etter 4 uker på jobb..
Her er snuppa mi med sin favorittaktivitet, nemlig lek med bilstol. Bildet er tatt på 1 årsdagen hennes. 
Det er knallgøy å holde på meg, og det kommer garantert til å komme mer herifra!


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips. Disse linkene skal jeg virkelig sjekke ut :-)

    SvarSlett
  2. Du e flink:-D 2 knall hærlige å oppstæsja bilde<3

    SvarSlett
  3. Så flott!!! Kjempestilig!
    Hilsen Nina

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails