Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 13. september 2007

Min aller første hjemmelaga MeitTai!


I kveld ble jeg ferdig med Meitaien jeg har sydd på den siste uka... Den er litt lurvete da, men jeg er igrunnen litt stolt lell... Eneste tabben som er skikkelig irriterende er at stoffet på panelet er opp ned... Tenkte ikke over det før det var forseint heller... Skikkelig dritt men det er ikke sååå viktig heller da for mønsteret er ikke sånn at det MÅ være rett vei...




Stroppene er 2 meter og laget av et sort gardinstoff jeg ikke helt husker hva heter, har polstret dem med fleece inni, det samme er øverste delen av panelet!






Må ha med et æksjenbilde.. Olav-Elias grein og var skikkelig sint, så får ta et bedre bilde seinere...

Denne blir sikkert gitt bort i gave om noen vil ha den, jeg har jo en LOL tai og har bestilt meg en til... Denne sydde jeg mest for gøy...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails