Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 13. desember 2009

Jeg har sydd litt til poden igjen..

Ble litt lei av å bare sy til andre så nå tok jeg grep, og turte endelig å bryte meg over den lekre haugen med Jofotex-stoffer jeg har hatt liggende å kun turt å se på..

Det ble en genser fra Børnetøj 0-3 år av Hanne Meedom, i str 92 siden boka ikke går høyere i str. Tror det snart må investeres i neste bok.

Kjempegøy å lage noe av såååå fine stoffer, helt fantastisk herlig å sy i..
Bilderas av Ollisen i nyegenseren sin..

 



Ble han ikke fiiiiin??
Jofotex grønne flodhester..

1 kommentar:

  1. Så tøff en genser:) Utrolig mange fine jofotex-stoffer du har:) Ikke misunerlig i heletatt heldigvis;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails