Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 29. desember 2009

Min favorittbutikk....

Når det kommer til tøybleiestæsj? Ikke veldig vanskelig å velge det nei..
Bleieboden selvfølgelig!

Knallgod service, er det noe man lurer på så får man svar i løpet av "no time", ingen spørsmål er for dumme, gode tilbud, og kjemperask levering.


Bleieboden holder til i Valle i Setesdal der de har lager, kontor og butikk. Nesten en god grunn for å flytte dit ;)


I dag har jeg handlet dette hos Bleieboden.

Imse Vimse Ullkur:



Dette bruker jeg til å lanolisere ullbuksene vil skal bruke som sperrelag utenpå noen av tøybleiene våre sånn at de holder tett. Da blir det max lufting til stumpen selv med bleier på..









Imse Vimse Ullsåpe.
Ullsåpen brukes til alle ullklær her i huset, synes denne er kjempegod. Synes Milo sliter altfor mye på klærne, og de rakner mye lettere. Denne er mild og god og tar godt vare på ullklærne våre.
Den nye bleien i Thirsties sitt Duo system. Gleder meg kjempemasse til å prøve den på stumpen til lillerusket i magen :D


Kopierer litt fra Bleieboden.
Unik nyhet! Duo Diaper fra Thirsties er en annerledes lommebleie med åpning i begge ender. Den kommer i kun to størrelser og gir deg dermed en fullstendig løsning som passer fra fødsel til bleieslutt! Bleien er utviklet etter et ønske om å finne noe som passet bedre til de aller minste og de aller eldste, ettersom flere av "one size"-bleiene fort kan oppleves som klumpete på de minste og litt liten til de eldste.

Gleder meg kjempemasse til pakken kommer i posten, noe jeg regner med skjer om ikke så altfor mange dagene ;)


Vil du ta kontakt med Bleieboden?? Send dem en mail da vel ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails