Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 25. februar 2010

En tur ned "memory lane"

Fant igjen videokameraet her i går, og fikk lagt inn på dataen de små snuttene så lå der.. Der var diverse bryllup, treff osv. Men også småsnutter av poden.. Fra når han var 8-9 mnder og fikk sin første gåbil.. 

Han er fremdeles lik seg selv, men samtidig var han så liten, baby.. Nå er han stor gutt som klarer alt selv, og ikke har tid til å sitte stille.. Angrer veldig på at jeg ikke har vært flinkere med videokameraet nå, men skal absolutt bli flinkere fremover.. Det MÅ jeg.. 


*sippesippe*

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails