Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 23. februar 2010

Teknologi til barn.



Leser denne artikkelen i VG Nett i dag at Fisher Price kommer med en "iPad" til barn. Nødvendig?
iXL heter den nye dingsen som leketøysprodusenten Fisher-Price nylig lanserte på en leketøysmesse.

Fra VG:
iXL er et fotoalbum, en e-bok-leser, en musikkspiller, en notatblokk, et tegnebrett og en spillmaskin - alt i ett. Men ikke multitouch, dessverre - kun pekepinne som hensiktsmessig nok er bundet fast i en ledning.
Produktet er beregnet for barn i alderen tre til seks år, og er ment å skulle ha et pedagogisk element. iXL koster ca 80 dollar i USA - omtrent 475 kroner.

Havner den i dette huset? Neppe. Synes dette er å ta ting litt for langt når det gjelder små barn, og jeg klarer bare ikke se nødvendigheten av dette produktet. Gjør du?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails