Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 14. oktober 2010

Da er alt av malingsarbeid gjort!

Bare å rydde opp igjen. 
Kjedelig..
Må lage til strøm til spottene på andre siden av stua, samt få strøm til varmepumpa igjen. Skal si det er kaldt uten den altså. Fyrer for harde livet, men med dører som går opp og igjen ustanselig så hjelper det så lite. 

Så da må jeg vel hive meg rundt, skrape malingsflekker fra gulv og sofaer, og plassere møblene som skal beholdes. Skal komme ny soffa etterhvert også, før jul engang er målet, men for nå må vi bare slite med den vi har. Litt skuffa over den, men overlever nok ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails