Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 21. oktober 2010

Det snør, det snør....

Tiddelibom.. 
Det er det det gjør.. 
Tiddelibom.. 
Kan ikke si jeg synes det er så innmari stas egentlig. 
Mannen dro på jobb i går og blir borte de neste 4 ukene, så all måking og annen mannjskit faller på meg. 
Frister ikke..

Poden i huset er selvfølgelig i ekstase. Noe annet ville vel kanskje være rart ;)

1 kommentar:

  1. Akkurat slik ser det ut hjemme her også:) Men her er mannen hjemme da:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails