Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 20. februar 2011

Ut på tur!

Her hos mamma koser vi oss, synd uken snart er slutt. 
Har funnet på litt forskjellig mens vi er her.
I går dro jeg, poden og søskenbarnet hans på en sportsbutikk på Vestnes for å kjøpe ski. 
Poden superspent på sin aller første gang med ski på beina. 
Vil ikke påstå det var en umiddelbar suksess. 
Mye knall og fall, og en gutt som var så sint at han nesten sprakk fordi han ikke fikk til på første forsøk. "Ej e ikkje nåke flink til ditte mamma!" var det han brølte utav seg før han heiv ski og staver til pisis.
Klar for første test-tur, motet på topp!
Litt lei av knall og fall..
Etter skigåinga ble det tur i nabofjøsen og traktoren, og humøret kom seg igjen.
~~~
I dag har sola skint fra blå himmel, 
så vi pakket pølser på termos, kjeks og potetgull i en sekk og gikk på tur.
Skiene ble pakket under vogna, i tilfelle han fikk lyst igjen. 
Og i dag gikk alt så mye bedre! 
Vi gikk oss ca en halv km innover skogene her, og hadde pitstop under ei furu. 
Der kom både pølser og buljong til sin rett. 
Med ketchup i en kopp til å dyppe pølsa i og varm drikke i koppen ble det bare perfekt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails