Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 9. mai 2011

Gode minner og Nostalgi..

I helga var jeg til Nordmøre en snartur for å hente dette skatollet som sto i bestefar sitt hus. 
Har hatt lyst på det en god stund, men nå for noen uker siden tok jeg mot til meg, og spurte om jeg kunne få det. Og det gikk heldigvis greit! 
Skatollet har stått på stua i "Bestenhuset", mamma har gjort leksene sine der, og jeg selv har sittet der å tegnet mange ganger. 
Jeg synes det er fantastisk godt å ha et fysisk minne i huset vårt etter mine gode, vakre og snille besteforeldre ❤ som det ikke går en eneste dag uten at jeg tenker på og savner litt. 
Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gjøre noe med det, eller om det bare skal få leve videre sånn som det er nå.. 
Men for nå får det bare stå sånn, så får jeg se om det "snakker til meg" etterhvert. 

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er!
    Tenkte samme tanken som deg, og da jeg skulle spørre mamma hadde du spurt dagen før. Like hoder tenker best! :) kos deg så masse med skapet, ta vare på det og om du en dag skal kvitte deg med det så vet du hvor du ringer:)

    SvarSlett
  2. Har tenkt på dette skatollet leeeeeeenge, men turte ikke spørre før :/
    Skal kose meg massemasse, står perfekt plassert på stua nå, er den nye bloggkroken min ;)

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Vet ikke helt hva jeg hadde gjort med den, den er jo nostalgisk og fin slik den er, samtidig som litt maling og tapet også hadde gjort den fin! Ikke lett...lykke til :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails