Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 1. mai 2011

Vårslepp..

1. Mai er datoen hvert år, vårslepp for alle de kjekke, lekre og flotte amerikanske bilene her i distriktet. 
I fjor var jeg ikke der. Hjemme med en liten snuppe på knappe 2 mnder i stedefor, men i år fikk vi tatt turen. 
Ble ikke mange timene på meg da, med ei snuppe som sov altfor lite og med et humør deretter, så ble det litt for krevende, så vi dro hjem tidlig. Men litt fikk vi jo sett uansett :)
Her er en liten brøkdel av alle de kjekke bilene:

Den lokale linedaceklubben hadde også opptreden: 

Og ungene koste seg, iallefall litt innimellom sutringa ;))
Alt i alt en ganske fin dag :) 

1 kommentar:

  1. Haha, so hærlige dei e dissa to :D
    Hadde tenkt å reise vi også, men når dagen kom ha vi glømt det! :P

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails