Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 28. november 2011

Boffsi..

Av en eller annen grunn har jeg innbilt meg at vi er øyas eneste staffeeiere, og lykken var stor da denne frøkna dukket opp! Nydeligste 
 Å ta bilder med en toåring på armen er ikke videre lett, men fikk tatt noen få bilder fra søndag, da vi var på hundesosialisering på Hareid. 

"Litt" skeptisk må jeg innrømme jeg var, men det gikk bra :) 

Men mulig jeg lar lillemor her være hjemme neste gang, det ble litt voldsomt for henne med så mange hunder på samme sted :/

Men knasende kjekt for Atlas som fikk lekt seg litt. 






1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails