Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 22. november 2011

Julegavetips?

Jeg har akkurat oppdaget en ny nettbutikk, og de har så mye fiiint!
Herlig interiør til barnerommet, leker, fantastiske ullklær og mye mye mer!
Ta en tur innom Barnepalasset.no!
Ting ungene ( *host* ) ønsker seg til jul derifra er blant annet
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Og fantastisk lekekjøkken!
Jeg falt pladask for dette:
Link
Fantastisk sjørøverskute!
Link

Synes du også denne nettbutikken var noe for seg selv?

Her har du en rabattkode som gir deg 25% rabatt på alt fra Lillelam, Ugg og Lexington!
Kode: BLOGG9

Happy Shopping!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails