Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 11. mai 2010

Dagens middag igjen..

Noen blogger har Dagens Antrekk, da må vel en husmorblogg ha dagens middag ;) Poden ville gjerne ha gryte til middag i dag sa han, og med en pakke pølser i kjøleskapet så ble det da pølsegryte, med litt hjelp fra kokken Toro. Men det er vel ingen grunn til dårlig samvittighet eller? ;)
Så da måtte vi ha en forrett, og valget falt på en av mine favoritter, nemlig ovnsbakt tomat.. Nammis!

Ta en tomat, del den i to biter og skrap ut innmaten. 
I dag hadde vi i skinke og hvitløk, før vi hadde på ost og en kvast basillikum. Inn i ovnen i 10-15 minutter. Såre enkelt, og veldig godt.

Og mens alt sto å puttret på ovnen var snuppa blid som en sol. Se som den skinner! 
 ☼

Til gryta hadde vi pasta i dag. Og den smakte godt :)
Bon Apetitt!

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails