Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 7. mai 2010

Hjemme alene igjen..

Da har sambo reist på jobb igjen for de neste 4 ukene. Han dro på onsdag og kommer hjem 2. Juni, dagen etter bursdagen min gitt. 

I går kveld laget vi oss Smoothie til kveldsmat, det er alltid stor suksess og poden synes det er stor stas. 
* En moden mango
*To små bananer
*En stor kopp havregryn
*En neve frosne bringebær
*Og en kvast basilikum.
Nammis... Verdens beste kveldsmat!

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails