Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 27. august 2010

Alma`mi er 6 mnder!

Helt ubegripelig hvor fort tiden har gått, hvor har den blitt av liksom?
Gratulerer med vel overstått 6 mnders dag, som ble feiret på Furland i går :)
♡♡♡

Ellers har forrige helg og uka bestått av litt ymse, så her kommer et "lite" bilderas :)

 

Forrige helg var det Trebåtfestival i Ulsteinvik, mamma kom på besøk med "Milla" og vi dro på Kaptein Blåtannshow og tivoli.
OiOi! Sjørøvere er STOR stas!
Så etterpå var det tid for litt tivoli. 
Her venter besta og "Milla" på å kjøre dragebanen. Spennende før den tok løst, men ikke like gøy hele tiden tror jeg. Ble litt skummelt.
Men vi koste oss gluggens på festival!

♣♣♣

Så kom onsdagen og det var tid for podens aller første besøk hos tannlegen. 
Vi hadde snakket mye om det på forhånd og hva som skulle skje, og alt gikk veldig flott!
Flinke gutten min!

Sånn, det var vel det! 
Takk for at du leste :)


1 kommentar:

  1. Så søte barn du har altså:)

    Å så flink han var med tannlegen da, tydelig at han er stor gutt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails