Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 11. august 2010

Gaveliste :)

Mange har etterspurt gaveliste til bryllupsfesten vår 2.oktober.
Så da har jeg prøvd å lage til en hos Tilbords med ting vi trenger. 
Her er listen.
Passordet er: olal

I tillegg til det på denne listen ønsker vi oss veldig et lite bidrag til ny seng ;) 
Den vi har nå er oppbrukt og vel så det, så det ønsker vi oss også.
Denne hadde jo vært skjære himmelriket f.eks
I tilegg ønsker vi oss en BlueRay DVD spiller. 

Vil du kjøpe gavekort? 
Setter pris på et fra Skeidar og Expert.

Ellers begynner planleggingen å bli en smule stressende, kakelister som skal skrives, gjestelister som må oppdateres o.l. 
Vi har nesten 200 mennesker på lista. Og enda mener vi at vi ikke har invitert alle våre nære og kjære. Men ett sted må man vel sette en strek :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails