Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 16. oktober 2010

Det verste gjort!

Men fortsatt et stykke igjen!
Vi var avsted å hentet vår nye soffa i går ♥
Kjøpt med gavekortene vi fikk på Skeidar i bryllupsgave.
Valget falt på denne som var på tilbud.

Vi har motsatt hjørneløsning.
Så dro vi på Møbelringen og handlet teppe, et herlig lilla trådteppe, perfekt match til lillaveggen og den sorte/grå soffaen. 
Det finner jeg ikke bilde av på nettsiden deres så det kommer, må bare finne overføringskabelen til kameraet først :)

Så det som gjenstår ellers er å sette på plass ting og tang, sortere ut endel som ikke skal inn igjen på stua osv. Men det blir, det blir.. Fin kveldsyssel det på kveldene etter at mannen har reist på jobb igjen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med sofa, den ser veldig fin ut. Og det er jo så vanskelig å velge sofa, veldig godt når det er gjort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails