Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 6. oktober 2010

En liten (?) rapport fra helga.

Her startet torsdagskvelden slik. 
Poden begynte å spy i 18 tida på kvelden, og holdt på helt til fredagsmorgen kl 5.
Håndsprit ble flittig brukt, og vaskemaskina gikk nonstop. Håpte vi andre her hjemme skulle slippe unna, men den gang ei.
Natt til lørdag, kl 2:30 ble det nemlig min tur, og jeg holdt det gående til ca kl 12:30 på lørdag, full klaff med middagen som skulle starte kl 14. med andre ord. Da kom mammaen min opp, fikk trykt i meg 14 (!!) kulltabeletter og stabla meg ned trappene og inn i dusjen. Fant frem klærne mine og prøvde etter beste evne å få meg inni dem. 
Jeg var bare i helt elendig form og ville vel helst bare legge meg ned å dø litt. Men kom da meg opp på festlokalet i høvelig rimelig tid. 
Klarte ikke spise så mye av hverken vått eller tørt, men at mannen skulle være alene på vår bryllupsfest var jo heller ikke et alternativ, så jeg holdt ut på et vis :)
Og kvelden ble vellykka den, kom meg såpass etterhvert at jeg orket å gå litt rundt å prate med folk, iallefall litt på avstand ;)
Så her kommer litt bilder fra kvelden. 
 Verdens beste hjelper!
 Kakebilder må man ha..
 Fineste kaka! Laget av Monja! www.emkey.blogg.no
 Liten snuppe som etter en lang helg med sykdom og andre ting trengte massemasse mammakos.
 Selskapsleker. Her var jeg nede å la ungene, så gikk glipp av det. Men men..

Så var det mannfolka sin tur. 
 Lekkert!!!

Mamma endte opp med en pakke, "åpner du den nå, må du prøve den på"
Var ikke så ille som fryktet.

 Eventyrstund!
 Verdens beste pie!
Tusen takk til alle som gjorde dette til en kjempekjekk kveld! Noe redusert for min del, skikkelig bad timing! Men skal nok få tatt det igjen senere.

Lørdagskvelden ble mamma dårlig, søndagskvelden begynte lillesøs å spy, Harstadbesøket vårt rakk vel akkurat å komme seg hjem før de ble syke, og på mandag begynte lillebroren min å bli dårlig.
Smittsomme saker dette.
God bedring til allesammen! ♥

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at vi fikk komme! :) Ser man bort fra sykdommen så var det ei trivelig helg hos dere. :) Formen begynner å komme seg litt her, skikkelige smittsomme greier det svineriet der. :(

    Håper du får tatt igjen litt av festen ved en senere anledning. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at i fikk komme og være barnevakt til gulla:-)))bare koselig ,sjøl om i fikk sjuka i å:-)men er bare så gla for at du fikk me deg denne dagen :-)))Dagen hadde ikkje vært den samme uten Junemor:-)Gi gulla en kos fra me :-)og hilse Olav Elias så masse !!!

    SvarSlett
  3. Ånei, so kjedelig det vart sånn da! Men godt du fekk det beste ut av det allikevel.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails