Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

lørdag 28. mai 2011

Hjemmelaget chillisalt.

Tørket chilli for en stund siden. 
Nå var de knusktørre, så da var det på tide å gjøre noe med dem. 
Jeg laget chillisalt! 
2/3 glass med tørket chilli og resten salt, brukte Maldon Halvsalt oppi. 
Så nå går årets grillbiffer en spicy fremtid i møte. 

Tørk 5-6 middels chillier en god stund. 
Hakk opp og bland med ca 5 toppede ts salt. 
Passer akkurat på et Santa Maria Halvsalt krydderglass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails