Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 24. mai 2011

Sommerkolleksjon #2.

Klær til poden. 
To stk. t-skjorter og en bukse ble til i ettermiddag. 
Ungene lekte seg så fint på rommet, så mor fikk sydd litt. 
 Buksa han har på seg på det høyre bildet her er sydd i lin, og med ribb i bein og liv. 
Han har en bukse til i samme stoff jeg har sydd tidligere, og jeg må si at lin er jaggu solide saker. 
Så regner med denne også overlever en good stund :)


4 kommentarer:

  1. Må si du har vært effektiv i dag. Stilige t-skjorter må jeg si, er det ottobre mønster eller? Har et blad med mønster av t-skjorte, men har ikke prøvd det enda. Hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlett
  2. Ottobre ja :) Podens er nr 19 tror jeg det var i det nyeste nr. 3/2011..
    Han har på seg str 110 da, så jeg synes kanskje de var litt korte sånn egentlig..

    SvarSlett
  3. Så tøffe t-skjorter!! Ungene dine er heldige som har en så flink mamma :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails