Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 6. juni 2011

En helt fantastisk herlig helg!

Der både lekeland, bestenkos, bestakos, bading i badestamp og litt annet småtterier sto på tapeten. 
Fredagen dro vi på Barnas Lekeland i Ålesund. Poden, snuppa og en hel haug med tanter og søskenbarn til ungene.. Kjempestas! Og må absolutt gjentaes snart :)
 Fra fredag til søndag overnattet vi med Besten, der ble det stampbad på lørdag, seljefløytespikking og mye annet kjekt! Vi har kost oss masse!
Søndag var det bestamiddag, og siden vi ble trøtte og late på ettermiddagen ble vi til i dag,
skulle kjøre hjem, levere poden i barnehagen og ta det litt med ro.
Men med en gutt som ikke er helt i form plutselig, så ble det hjemmedag med begge ungene i dag.
Vi skal kose oss som best vi kan på denne "regnbort" dagen.

Kom hjem til pakke fra Cetho i posten, de er allerede vasket og i trommelen, så her skal kreativiteten blomstre i kveld! OM jeg har litt ekstra ork og energi igjen etter ungene er i seng ;)



3 kommentarer:

  1. Ser ut som dere virkelig har kost dere i helga ja!! Artig for både store og små:)

    Hva hadde du bestilt fra Cetho? (nysgjerrig sjø, hehe)

    SvarSlett
  2. Det så virkelig herlig ut - savner møretraktene når jeg ser slike fargerike utebilder... Og så var det stilig å se han som hoppet! ;-)

    SvarSlett
  3. Hanne: Stjerner, skyer og kløver ble det denne gangen :) Håper jeg får syånden tilbake snart :)

    Anette: Ja, denne helga var virkelig helt super :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails