Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 14. juni 2011

Bilder, bilder, bilder..

Travel helg... 
Fredagen startet med besøksdag i barnehagen. 
Ser ikke sånn ut her da, men snuppa koste seg masse!

 Så var det tur til frisøren, ny sveis er alltid kjekt.


 Så tivoli og mat i drittvær før det var hjem og finne senga.. 

 Lørdag var utdrikningslag til naboen.. 
Knallgøy!


Og mandag var tivolidag igjen.. 
Søndagen tok vi det stille og rolig her hjemme, tatt min form i betrakning ;)



Snart 2 uker unnagjort, og 2 uker igjen til mannen kommer hjem!
Begynner å merke det piiittelitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails