Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 24. juni 2011

Macro i hagen.

En liten rundtur i hagen i går formiddag, før det begynte å pøse ned for å ta noen bilder. 
Denne humla kom bare å satte seg ned mens jeg drev og tok bilder.. En skikkelig fotogen sak. 

 Ingen dreven fotograf enda, men lærer noe nytt hver eneste dag, håper jeg blir i stand til å ta skikkelig fine portretter en dag. Kanskje et fotokurs hadde vært tingen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails