Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 17. juni 2011

Kjole til minstesnupp #1.

Hadde veldig lyst å kombinere både strikking og søm i en kjole. 
Så tenkt så gjort.. 
Fikk hjelp med mammaen min til å regne ut masker og antall og satte i gang på øyemål. 
#1 ble ikke helt vellykket, altfor vid i bærestykket, men neste gang.. 
Ja DA blir det.. Tror jeg.. 
Heklet inn et legg i ryggen for å få den til å sitte bedre, men det hadde vært mye penere om bærestykket satt stramt rundt lillemor. 
Så 100% fornøyd er jeg ikke. 
Men jeg har en ide, og den skal utvikles og få gro videre.. 

Edit: Nå har jeg lagt ut kjolen min i sommerkonkurransen til Pinnekroken.. Spent på hvordan den blir tatt i mot der.



2 kommentarer:

  1. Synes kjolen ble kjempesøt jeg:).

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    For en utrolig stilig kjole! Og kjempesøt ballerina du har :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails