Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 15. november 2011

Litt kreativitet i dag..

Har vært lite søm til egne unger i det siste. 
Først var det messeproduksjon, så var det bestillinger, og så ble jeg lei.. Veeeldig lei.. 
Men i dag heiv jeg meg rundt å laget en bukse til poden, som han sårt trenger. 
☆☆☆
Sydde et par CrazypantZ til julemessa som jeg var med på, de var det absolutt første som forsvant fra bordet mitt. 
Men alt har rom for forbedringer så i dag har jeg jobbet litt mer med dette buksemønsteret. 

Her er utgangspunktet som var sydd til messa.. 
 

Denne gangen har jeg laget en videre modell, litt mer baggy, 
ny type lommer som er inni buksa og strikk i livet. 
 Mottakeren ble veldig fornøyd, gispet når han fikk den :D
Og den skulle rett på! OG de skulle så visst på i barnehagen i morgen!
Og da var det lov å hoppe i sofaen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails