Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 10. april 2011

Herlige, vårlige søndag!

Herlig vårvær på Sunnmøre i dag, til tross for overskyet så var temperaturen finfin, rundt 17 grader i hele dag! Så da ble det en tur i fjøra etter middag i dag.
Hadde til alt overmål med meg speilreflekskameraet også, men når jeg fant det frem for å ta bilder av alt det vakre rundt oss så ja.... STRØMTØRT! 
Evig vims, ja det er meg!
Så da ble det mobilbilder.... Igjen..... 
Helt uredigerte denne gangen. 
Vakre naturen vi har rett uten for stua vår!
 Vi fikk samlet masse skjell og fine ting, så i morgen blir det kjøpt lerret og tilbehør, og det blir noen skikkelige kreative timer her i morgen med liming av skjell og lage ekte kunst! 

Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails