Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 14. april 2011

Skjønneste storebror...

Og lillesnupp.. 
Storebror er en herlig type med en helt ufattelig kjærlighet for lillesøsteren sin. 
Her en dag var hun litt klengete på storebroren sin, og han ble litt lei. 
Men etter en stund kom han på at han ville kose likevel. 
Men ikke på vanlig vis, men i Meitai!
Fikk da knytt henne på denne lille karen, og det ble nok litt for tungt. 
Men så satt de der da, foran soffaen, og koooooste seg.. 
Lenge. 
Hjertet mitt bobler over av kjærlighet for disse to. 
Herlig!

8 kommentarer:

  1. Nåååååååååh<3 Hjerte mitt smelta<3 Før nåkre gode gollj! Gleda mej super masse te å sjå dåkke jænn:-*

    SvarSlett
  2. For en kjekk storebror, håpe Adrian verte like flinke.. ;)

    SvarSlett
  3. Åhhhhhhhhhh, så fine!!!!!!! Nå må jeg bare lage søsken til lilletuppa mi, altså!!!

    SvarSlett
  4. Så nydelige barn du har!:)

    SvarSlett
  5. Det er når man ser på barna at man vet man er rik.
    Flotte bilder.
    God helg til deg!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails