Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 17. april 2011

Minifremgang.

To skritt frem og ett tilbake. 
Er vel sånn det går med min lille Mini for tiden. 
Jobber på, men så kommer man til en del som må kjøpes ny, ergo bestilles. 
Ventetid... 
Posten er vel ikke akkurat kjent for å være kjappetikjappest. 
Men fikk iallefall første ladning med deler på fredag. 
Motoren er kommet ut. 
Fremgang!
 Her er motoren til vasking. Nå blir den plukket fra hverandre og skal males opp igjen. Så den blir nok god som NY tilslutt!
Gleder meg sånn til jeg får ta min første Minitur!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails