Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 1. juni 2011

HURRA for meg..

Som fyller mitt år, 
ja meg vil jeg gratulere...

Ble 29 år for første gang i dag gitt. 
Morgenen gikk rolig for seg, jeg og ungene sto opp kl halv 8. 
Spiste frokost, og poden fikk seg sjokoladesmultring etterpå. 
"skulle ønske du hadde bursdag meir mamma" sa han da ;)

Klokken 14:30 fikk jeg telefon fra barnehagen, midt i kakebaking og sjokoladesmelting, poden hadde vist klart å få en stein oppi nesa.. IGJEN! 
Så da var det avgårde til legen, han fant intet.
Så da var det hjem igjen for å fortsette kakebakingen.

Etterhvert dukket mamma, søsteren min og mitt tantegull opp.
Med masse PAKKER! Jeg elsker pakker! Spesielt når det er så mye fint inni dem 
 Har hatt en kjempefin dag, til tross for at mannen reise på jobb i dag tidlig kl 5 og blir borte de neste 4 ukene.. Miss U! 


3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen!!!

    SvarSlett
  2. Hurra for deg som fyller ditt år!!! Gratulerer så mye! Flotte ting du har fått, kuuul klokke:).

    SvarSlett
  3. Bukke, nikke, neie. Snu oss omkring. Danse for deg med hopp og sprett og spring...! Gratulerer masse med dagen. Glad du fikk en fin en :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails