Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 22. juni 2011

Mandagstur på bruktbutikken ♡

Mandag var vi på besøk hos bruktbutikken på Vestnes. 
Kom nå hjem med litt småtterier denne gangen også. 
Finfint kakefat til småkaker og muffins/cupcakes. ♡
Suppekopper. Styggfine, og litt kule.. Men tja... Njaa... Om de får bo på hylla mi vil tiden vise.. 
 Og enda en tekanne til samlingen ♡ Synes den var litt morsom. 

I tillegg ble det med et par skøyter, to-tre leker til ungene og to krus til. 
For alt sammen betalte jeg totalt 50 kr!


1 kommentar:

  1. Ååååååååååååå! Ej sunst alt va kjæmpe kjekt:-D <3 KUPP!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails