Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

tirsdag 28. juni 2011

Til ei lita snuppe...

Som enda ikke er født ♡
Omslagsbody og bukse i str 50/56, synes buksa kanskje ser litt snau ut, første gangen jeg forminsker et mønster, så håper inderlig at den passer sånn som jeg har ment den skulle. 
Ble sendt med posten i dag, så da skal det vel være fremme om et par dager, og om noen uker kan det forhåpentligvis taes i bruk :)

1 kommentar:

  1. Åhåhåååå! Kor ej gleda mej til å få de på liosje pia<3 Kjekkaste, finaste å sikkert super behagelig:-*

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails