Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 13. februar 2012

..:Det gjør seg egentlig ganske bra:..

Med litt påfyll av friske blomster altså...
Nesten som man slipper å vaske til helga.. Nesten... 

Kjøpte disse på torsdag, etter å ha vasket huset.. Her i huset prøver man å gjøre sånt på torsdager, siden det alikevel er dagen før dagen, og det er i grunnen snyta godt å stå opp på fredag å vite at
Det Er Helg, 
Tid for et Forsøk på FamilieKos,
og at man 
Slipper å Vaske Først!
N e m l i g . . . 

Tulipanene her ser litt slappe ut sier du? Til tross for at bildene ble tatt omtrent rett etter de var kommet i vasen?
Joda, det har sin helt logiske forklaring ser du.. 
Jeg skulle bare... 
...
Klappe bikkja.. 
...
Så jeg satte fra meg tulipanene oppå søppeldunken.. I ei bøtte..
Og på magisk vis bare tippet bøtta litt sånn sidelengs, så tulipanene bare ramlet litt sånn ut.. 
Og landet nesegrus rett i plattingen.. To stykk avgikk med døden, men resten klarte seg sånn høvelig..
De lever iallefall enda ;) Håper de holder til Torsdag, så kan jeg heller bytte de ut da.. 

Håper du har hatt en super mandag, og husk! 
Det er snart helg igjen ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails