Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

torsdag 9. februar 2012

...Elg i soffaen...

Da har gavekortet fra Svigers blitt byttet inn i stæsj fra Skeidar!

To nye soffaputer, og 8 kjøkkenglass var resultatet av handleturen jeg hadde her for noen dager siden :)
Av en eller annen grunn mangler de soffaputene vi har fra før alle 4 hjørnene, kan ikke forstå hvorfor..

Men mistenker litt den derre saken vi har på 4 føtter, med hamstergener i seg.. Makan til fyr altså..
Håper han ikke lemlester disse putene, for de er fiiiine, og middels dyre også såeh..

Jeg synes rett og slett de er fantastiske! En stor og en liten, Elg i Soffaen.. Eller... Elg under Hode? Elg under rompa? Jaja.. Anywaysen.. G O D T   N Ø G D !

Ha en forrykende fin natt, og sov godt!



1 kommentar:

  1. Hei!
    Det var noen kjempe tøffe elger du hadde!!
    Alltid kjekt med noe nytt i hus!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails