Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 22. februar 2012

..:I VintageMood:..

Rett og slett..
En liten tur i fjøra i går formiddag med voffseslasken, og for en gang skyld klarte jeg å ha med meg speilrefleksen.. Klarer somregel alltid å glemme den biten, men i går! Jah..
Prøvde meg på litt forskjellig, men ente egentlig opp med 130 bilder der bikkja på en eller annen måte var involvert..

Noen av disse bildene har jeg nå redigert i en Vintage/Retrostil.. Eller har iallefall prøvd litt..





Og så over til voffseslasken.. Fineste guttebassen ;)
Han er et pinnemonster.. Kan løpe etter pinner hele dagen! Men kan foreløbig bare å hente, å levere fra seg når han kommer tilbake kommer ikke på frågan.. Med mindre jeg har en to-tre andre å bytte på.. Da går det.. Kanskje...

Og kaster man ikke pinner, slåss man med pinner.. Som stinker.. Sitter fast.. Og er ekle...


I farta!

Og her er min favoritt! Litt sånn blinkskuddfølelse over det hele ;)

Dette bildet kan du forresten få lov å stemme litt på her om du vil!

Ha en fortsatt fin dag!
Her er det huspjusk samt pleie av en spyende pode på tapenten..

Hva skal du?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails